Gå til innhold

test meg her og test meg der, hva er din QR erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk negativ QR test nå i morges (03.00), men svakt postitiv QR test i går kl.12.00. Er 32 dager siden forrige mens. Ingen antydning til mens. Mener bestemt at magen er større, og kjenner stikkinger i livmora.

Leser en del tråder om at QR kan slå sent ut sammenliknet med andre tester, og at man kan teste positivt andre tidspunkt enn morgenurin, og samtidig negativt om morgenen. Hva er din erfaring? Og hvordan tolker du testresultatet mitt? Skal jeg kjøpe en annen type test, isåfall hvilken.

Ps, forrige gang jeg var gravid gikk det nesten 2 mnd etter p-pilleslutt med siste blødning før testen var positiv (maaange negative imellom), og menstermin var da 1,5 mnd tidligere enn ul-termin. Kan det være at jeg produserer graviditets-hormonene svært sent? Har jo hørt om folk som var 3,5 mnd på vei før testen ble positiv.

*klamre meg til håpet* ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Brukte QR jeg og når jeg ble gravid. Fikk svak positiv to dager før ikm, mens dagen etter var den enda svakere... Så da kjøpte jeg meg en CB og den var positiv. Kanskje du burde gjøre det du og?

Skrevet

Hei, takk for innspill, jeg får vel skaffe en CB da, for jeg blir mer og mer i tvil når jeg leser om QR på nettet, virker som de er både trege med å gi utslag, og kan gi falske positive etter tidsfristen på 5 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...