Gå til innhold

Når er halloween?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Pleier dere å feire.. Vi har hatt svoger med kone og barn på middag de to siste årene. Ungen har kledd seg ut og fått godteri, åsså skjærer vi gresskarlykter og "pynter" lekerommet med spindel og ederkopper. kjempe stas. Går ikke ut eller noe,bare benytter anledningen til en artig sammenkomst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kanskje samme dato hvert år det ja.. *rødme*

Skrevet

Hehe det er nok det;-) Jeg har en venninne som har bursdag da, så jeg glemmer det ikke;-)

Skrevet

For en grusom adoptert tradisjon. Hyggelig å samle folk til middag, men det å kle ut barna så de kan tigge etter godteri syns jeg er ordentlig ufyselig. Det blir som å sende en julebukk til en som ikke er kristen.

 

Vi feirer ikke halloween og kommer aldri til å gjøre det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...