Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 For dag, ei uke eller for en mnd?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 min dagmamma tok 200 kr dagen,dvs 4000kr på mnd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Okei jeg skal passe datter til vennina mi. Vennina mi fikk ikke plass til si lille prinsese i barnhagen og jeg skal passe henne menst vennina mi er på jobb. hun jobber fra 8-16 hver dag. er 200 kr pr dag for mye. Jeg passer henne hjemme og står for all mat og drikke hun trenger mens moren hennes er på jobb. Jenta er 1 år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå