Gå til innhold

Har du trollet her inne noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn med hånden på hjertet, har du bløffet så det ryker etter her inne, for å provosere? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!!

Fordi:

A. Jeg respekterer andre mennesker (selv om det er rimelig vanskelig med enkelte her inne...)

B. Jeg har mitt eget liv, og gidder ikke bruke tid på TØV!!

Skrevet

Ja, har nok det. Mest for gøy,da...ikke vært så veldig provoserende akkurat. ;-)

Bare det at jeg er på disse sidene gjør meg til et troll...for jeg har ikke barn, er ikke gravid og prøver faktisk ikke å bli det heller :-)

Skrevet

Nei... Ser ikke poenget! Fryktelig irriterende når andre gjør det, så da gjør jeg det jo ikke selv...

Skrevet

Haha nei, faktisk ikke :)

Og så er jeg jomfru, har struttepupper og dritfin rompe.

Skrevet

Nei, har for dårlig fantasi og jeg liker ikke å bløffe.

Skrevet

Nei. Jeg er en av dem som gir saklige og velgjennomtenkte svar på ting som like godt kan være trolleri og usaklige spørsmål/historier. Forsøker å behandle folk med respekt, og håper på det samme tilbake. Det er alltid noen som bare må være negative uansett.

Skrevet

"ååå, jeg behandler folk med respekt, alle er verdt like mye, blaaaa blaaa"

Meg i ræva

Slutt å juge, vi trur ikke på dere allikevel.

Rart dere ikke stod frem med nick i samme slengen, så vi fikk se for noen fantastiske, joviale mennesker dere er.

Ha

Ha

Skrevet

Trollera trolleri! Javisst troller litt hver dag jeg. Kjeder meg på jobben da vettu! Så blir det litt trolling i lunsjen.

hoho.. Nøffemor, Hun er min! haha.. ta den dere.

Skrevet

For enkelte er det vel vanskelig å forstå at noen kan respektere andre. Men så er det vel slik at det finnes både de på 17 og de på 40 her inne, og da blir vel forumet deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...