Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hodepine, skikkelig forkjøla, snørrete, fryser, slapp og kjempetrøtt... Men dette er vel sånn som bare varer en dag og så går det over... Si det er det,da...? Kanke være sjuk nå...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 det er noe som går nå, har hatt det selv, varte i ca to uker, og flere av mine venner har hatt det samme like lenge. sorry for lite oppmuntrende svar
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Har hangla i 10 dager, og blir f... ikke bedre!! :S Ligger som et slakt nå også
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 To uker....?? Ai ai ai... Ja, da vet jeg hvertfall hva jeg går til... Takk for svar uansett
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 10 dager,ja...huff!! Kjenner jeg gruer meg til de kommende ukene... Håper du blir god igjen snart da;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Både jeg og minsten var skikkelig forkjøla ei uke. Når forkjølelsen tok slutt så tok hosten over. Hoster som besatt hver natt begge to. Verste er det for minsten som våkner og gråter. Blir til at han får komme opp i senga til mamma for trøst. Nå har han heldigvis fått hostesaft på resept så håper det snart går over.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Kjipt når ungene er sjuke,ja.. Jeg skal alltids komme meg gjennom....må bare syte og klage litt på veien ;D Får satse på at hosten gir seg snart for begge to
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Jepp. Hodepine, forkjøla, feber og dødstrøtt 24-7.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 "Godt" å høre at vi er fler...Vært syk lenge? God bedring til deg også
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 2 uke med forkjølelse og en uke med bihulbetennelse. Inntrykket av at det er mange som er syke om dagen. God bedring :-))
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #12 Skrevet 20. september 2010 Bihulebetennelse er jo bare det verste, det unner jeg ikke min verste fiende en gang... Håper inderlig jeg slipper det, sjøl om jeg har en tendes til å få så fort det tetter seg litt. Høsten er vel tid for sykdom. Får bare ønske alle syke der ute god bedring, og trøste oss med at det går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå