Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Det er 7,5 mnd siden fødsel, og er vel kanskje først de siste ukene spesielt at jeg har begynt å tenke på sexlivet vårt - det ikke eksisterende vel og merke.. - Jeg vet faktisk ikke om det fins noe håp for oss om å få det i gang igjen, og sitter vel bare med et lite snev av håp om at han viser interesse på dette området selv. Litt vanskelig når han sovner på sofaen, ( starter tidlig på jobb ), og jeg ammer fremdeles på natta. Skulle vel bare ænske at vi kunne begynt med litt " plikt sex ", da det føles like unaturlig og ikke ha et sexliv i det hele tatt. Det var ikke mye under svangerskapet, og heller ikke før, så det spørs nok litt. - Måtte bare tømme meg litt her, og ja, jeg vet om mye man kan gjøre, men tror rett og slett ikke at mannen er interessert lenger, selv om han synes jeg ser bra ut osv.. God kveld til dere! Hilsen nonnen :-(
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Ja da, det er ikke bare dere. Folk snakker om det hver dag her inne! Det ER vanskelig for mange å komme igang igjen, og det viktigste er vel at dere får opp lit selvtillit igen. snakk med hverandre... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Vi har ikke sex og det er ok. Vi får så mye nærhet fra ungen vår at vi rett og slett ikke trenger det. En gang i framtida kommer nok de sexy behovene tilbake. Jeg er mamma, han er pappa. For now.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Høres motsatt ut enn vanlig. Men du sier jo selv at det ikke var så mye før graviditeten heller..han er kanskje en slik mann som ikke er gra hele tiden? Kanskje han har nok med sitt vanlige liv med jobben og en forelskelse i barnet. Ikke alle som klarer å være forelsket i barnet sitt og i tillegg klarer å se sex i dagliglivet. Kræsjer litt de to motsetningene. Kanskje han avventer til amming er ferdig? Til du er "hans" igjen? Det er mange muligheter, men ta deg en prat med ham. Egentlig lettest det;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Det kan jo hende han bare har kapitulert og ikke gidder å ymte frempå at han ønsker sex fordi han regner med at det ikke blir noe av uansett. I et forhold er det viktig at man snakker sammen, så snakk med han og si at du ønsker å komme i gang igjen og så får dere ta det litt etter litt.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Det er bare å komme seg opp på hesten igjenn. Det er som å sykle! Dessuten så vet jeg at jo mer sex man har jo mer vil man ha. Spesielt etter opphold. Mannen din kan ha resignert men det er jo bare å kjenne seg frem til hva dere ønsker ved å være litt intime. Ellers så kan det jo være en ide å snakke om det Jeg har hatt 2 ufrivillige tørkeperioder på 1,5 og 2 år og når jeg først setter igang så vil jeg bare ha mer. Det går veldig fint uten men når jeg først begynner igjenn så er det ikke like lett å ikke ha seg på lenge igjenn gitt!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Føler med deg.. Samme her.. Klosteret neste.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Da hadde jeg fått barnevakt ei helg, og tatt med meg mannen min på hotell... Viktig med litt alene-tid, og tid til å pleie forholdet og hverandre! Litt deilig å kunne bruke tid på bare hverandre også...sånn en sjelden gang... Ellers så er det jo egentlig ikke verre enn att du prøver deg en kveld... Når barna sover, og du føler det er rett... Kan jo være det er det han venter på...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Ja det er nok veldig riktig det dere sier, og svarene sitter man som oftest på selv. Men det er ikke lett nei!!! - i hvertfall ikke når man blir påminnet av nære bekjente hvor aktive de er selv etter babyen og barn er kommet osv :S HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå