2 prinser:) Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hvilke sportsvogn ville dere valgt? Gode/dårlige erfaringer mottas med stor takk:)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Jeg har erfaring med Quinny Freestyle -vogna! Jeg var veldig fornøyd med dreamibagen og da vogna var ny. Men da jeg skiftet over til sportsdelen, var jo litla enda litt ustødig i sittestilling, og vogna var jo enten 90 grader rett i ryggen (da hadde hun fare for å tippe til sidene, og sidene var aldeles ikke høye), eller så lå hun en del bakover i neste sittestilling. Hjula begynte å bli ganske dårlige etter hvert, ABSOLUTT ikke så god så andre trehjulinger! Den var tung å kjøre, og det tredje hjulet ble vanskeligere og vanskeligere å ha med å gjøre!
Lille røde traktor Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Jeg har også erfaring med Quinny freestyle, riktignok mod 2004. Det var enkelte løsninger som vi syns burde vært annerledes. Flere av de endret på de nyere mod. Vi har brukt vogna til to barn og er veldig fornøyde!! Den er nå utslitt (har bare hatt denne ene vogna) og skal kjøpe en ny Quinny til nr 3. Trenger bare kjøpe sportsdelen, for bagen har vi. Har flere venner som også har denne vogna og som er fornøyde!!
Sara Maria Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Vi kjøpte OTH til mini i 2008 og har vært superfornøyd med den. Den er rett og slett suveren på trillekomfort. Ser nå at den nyeste modellen også har noen forbedringer som full liggestilling og romsligere liggedel, så jeg er litt fristet til å kjøpe ny til babyen i magen, men vi klarer oss flott med den "gamle". Ville ikke vært i tvil om at jeg ville ha valgt OTH igjen.
juliogjuleprinsesse Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Desverre er vel ikke Quinny helt i klassen til OTH, så nesten så jeg er fristet til å si at du nå sammenligner lada med audi..... Men, det skal sies at jeg har hørt om de som er fornøyde med Quinny også, og selv kunne jeg styre meg for mye på MB Urban Jungel som vi hadde. Men, ønsker du en trehjuling med vendbarsittedel og som vistnok skal være ok, hvorfor ikke titte på Koelstra sin????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå