Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Er i skifte mellom to typer prev. Han vil IKKE ha mer barn. Jeg trodde jeg kjente syklusen min, og han har ikke komt inni meg. 5 dager til jeg skal ha mensen og jeg har vondt i brystvortene, og liiiit opphovna underliv. Kjenner frykten brer seg her. Får vente å se om mensen kommer når den skal....
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Venninna mi ble gravid på den måten 2 ganger.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Ja. Vi skulle heller ikke ha flere barn, og som deg var jeg bombesikker på at jeg var langt unna eggløsning. Han hoppet av fordi vi var tom for kondomer, trodde det skulle bra. Og det gikk jo bra på ett vis, ville aldri vært snuppa foruten, men ble gravid ja.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 jada.. bærer frem det barnet nå =)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 oi! Vi får da se. Gruder meg til å si det til mannen da... hi
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #8 Skrevet 21. september 2010 Kan man bli gravid hvis mannen har den inni deg, ikke får utløsning og så putter på kondom rett før han får utløsning?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #9 Skrevet 21. september 2010 10:19 Ja det kan du, for det kommer gjerne litt fra penis før selve utløsningen. Og det kjenner han ikke komme. Hvis du ikke vil ha barn så bør du ikke hoppe av i svingen som prevensjon.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #10 Skrevet 21. september 2010 Ja, det kan du. Elementær seksualopplysning- det lærte jeg allerede på ungdomsskolen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #11 Skrevet 21. september 2010 Ja. Kommer alltid noen små dråper i forkant av utløsningen, like friske og raske som resten av gjengen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #12 Skrevet 21. september 2010 Orgasme kan sette igang eggløsning. De fleste har ustabile sykluser fra tid til annen. Mannen "slipper" sperm også før utløsningen. Så jada, du kan finfint være gravid. Trodde alle visste dette jeg. Jammen ikke rart vi har mange tenåringsgraviditeter rundt om når selv de voksne ikke har peiling på slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå