Gå til innhold

Risotto var ikke særlig populært som middagsrett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å prøve nye middagsretter og vi har stadig nye retter. Det er ikke særlig populært hos ungene. Men jeg gjør det likevel og de smaker iallefall på alt. Lager dere det samme eller prøver dere nye ting? Liker barna det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi prøver å være flinke til å prøve nye ting, jeg er kjempe heldig for barna mine spiser absolutt alt du kan tenke deg.

Det er ikke en ting dem ikke liker, dem spiser til og med gammal ost når de er hos besteforeldrene hehe.

Eneste jeg vet dem ikke liker er te og kaffe, selv er jeg kjempe kresen men har blitt flinkere til å smake på ting men det er fortsatt mye jeg ikke liker.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg prøver å fornye meg litt i matveien ja. Mine barn er stort sett greie til å spise, men jeg ser at blandete retter (som gryteretter, risotto og slikt der alt er blandet sammen) er vanskeligere å godta enn retter der de får tingene servert hver for seg om du forstår. Altså at alt tilbehøret kan legges opp hver for seg på tallerkenen.

Skrevet

Av erfaring vet jeg at eldste ikke er særlig glad i blandet mat, men prøvde meg likevel :) Han er kresen på all mat, men håper det blir bedre med tiden. Yngste spiser det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...