Gå til innhold

Jeg er litt trist


Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi jeg er misunnelig. Søstra opplyste nettopp at hun venter jente som hun fikk vite på UL. Selv sitter jeg her og er prøvere i nærmere 3 år (verken jeg eller mannen vil begynne med behandling) uten at det klaffes. Takk og lov at vi har en gutt allerede, hadde blitt knust ellers.

 

Sukker, jeg kommer til slutt å glede meg mer på hennes vegne. Skal shoppe mye rosa til niesen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alltid litt sårt det der tror jeg, men du får glede deg over å bli tante til ei jente da!

 

Og uansett, hvis dere ikke vil utredes/behandles/få hjelp til nytt barn så er det kanskje ikke så viktig for dere å få ett barn til.?

Skrevet

Du er så flink HI! Det er vondt å ikke få til å lage barn, enten man har en fra før eller ei.

 

Been there..

 

Nå har jeg 3 herlige unger og har minst 2 hender for lite.

 

Kan du stole på at det kommer til å bli bra? Kan du tro at det kommer en unge til til dere? Det kommer nemlig til å gjøre det. Når det er meningen at det skal skje, ikke før. :)

 

Lykke til HI, dette kommer til å ordne seg. Ok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...