Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 fordi jeg er misunnelig. Søstra opplyste nettopp at hun venter jente som hun fikk vite på UL. Selv sitter jeg her og er prøvere i nærmere 3 år (verken jeg eller mannen vil begynne med behandling) uten at det klaffes. Takk og lov at vi har en gutt allerede, hadde blitt knust ellers. Sukker, jeg kommer til slutt å glede meg mer på hennes vegne. Skal shoppe mye rosa til niesen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 alltid litt sårt det der tror jeg, men du får glede deg over å bli tante til ei jente da! Og uansett, hvis dere ikke vil utredes/behandles/få hjelp til nytt barn så er det kanskje ikke så viktig for dere å få ett barn til.?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Du er så flink HI! Det er vondt å ikke få til å lage barn, enten man har en fra før eller ei. Been there.. Nå har jeg 3 herlige unger og har minst 2 hender for lite. Kan du stole på at det kommer til å bli bra? Kan du tro at det kommer en unge til til dere? Det kommer nemlig til å gjøre det. Når det er meningen at det skal skje, ikke før. Lykke til HI, dette kommer til å ordne seg. Ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå