Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hjelpes meg, to uker til termin og NÅ begynner jeg å tvile sånn på navnet. Om dette ikke "passer" så har jeg ingen alternativer...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 En rødhåra, snørrete, litt frekk unge med fregner på nesa.. Liker ikke navnet og liker ikke ungene med det navnet heller.. Beklager..!
Hikken Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 En KNALLsøt liten mellomblond gutt med vannkopper :-D
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Da ser jeg for meg han jeg gikk i klasse med på barneskolen. Veldig flott fyr det. Liker det navnet veldig godt:) Så jeg syns absolutt det kan brukes! Jeg liker også Frederic (Uttales:Fredderiik) Lykke til med den lille:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 De Fredrik'ene jeg vet om kommer fra taperfamilier dessverre.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Det er det jeg har hørt folk si. Syns navnet er veldig fint, men kjenner ingen Fredrik'er selv. Vanskelig dette her. Andre forslag i stedet for Fredrik da? Vært inne på Didrik, men det vil ikke den vordene far HI
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Kjempefint navn:) Kjenner flere med dette navnet, og har ingenting negativt å si om noen av dem! Go for it!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 syns det er veldig fint og tenker absolutt ikke taper, heller litt snobbete i visse miljøer, men et fint navn. Vi sto mellom det og William, og det ble William da... ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Et veldig fint navn. Har litt ulike assosiasjoner til navnet, men alle er positive; en liten skøyer, den høfligste eleven jeg har møtt og en vilter og glad nabogutt for å nevne noen:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 Huff, det liker jeg ikke. Fredrik og Henrik er absolutt på fy lista mi. Pompøse og liksomfine navn.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #11 Skrevet 20. september 2010 Jeg tenker golf spillende, pappagutt fra Bærum.. Men det er kun pga diverse asosiasjoner. Fredrik er et fint navn, syns jeg
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #12 Skrevet 20. september 2010 Fredrik er fint. Mannen min heter det. Det passer til et stabeist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå