PrøvLykken Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Jeg trenger nye regnklær til meg selv. Vil gjerne ha noe fint, gode og vanntette (!), som ikke koster hele månedslønna. Tips? Hva er dere fornøyde med?
stearin Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Det vil jeg også gjerne ha. Så denne dytter jeg:)
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Denne var da ikke så verst: http://www.xxl.no/klaer/dame/dresser-sett/w-aden-set-1063880 Men til mitt sandkassebruk har jeg denne: Ikke akkurat lekker, men billig og bra! Har aldri vært våt, tåler både sitting i sandkassa og plasking i søla http://www.xxl.no/klaer/herre/dresser-sett/pu-set-adult-1045178
lille sprelle Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 bruker ikke regntøy selv, men gore tex. Er så mye ute at jeg hadde svettet ihjel om jeg skulle bruke regntøy hele tiden.....
camilla^ Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Jeg kjøpte regntøy på Flust for litt iden. Helly hansen sitt til 499kr. http://www.flust.no/klaer-og-sko/dame/regntoey/helly-hansen-voss-regnsett-voksen/ Brukte det for første gang i går og er kjempe fornøyd. Ungene har lignende og de er også fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå