Gå til innhold

Dere med iPhone! Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet forskjellene mellom Iphone 3gs og iphone 4?

Er det veldig stor forskjell? syns i grunn 3 er finere fordi den er litt rundere,men er det mye forskjell på programvaren og sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 er sååååååå mye finere, herregud:-O Hehe, jeg har 3´eren og besvimte nesten da jeg så 4. Husker at jeg tenkte da jeg fikk min at det er utrolig at en j***a mobil kan være så lekker......helt til 4 kom, haha;-)

Nerd jeg?

Man kan jo oppgradere programvaren på 3 til 4, men den største forskjellen er vel at man kan ha videosamtaler på 4. Har ikke satt meg helt inn i den, men må vel skaffe meg en:-P

Skrevet

jeg skal kjøpe meg iphone,men vet ikke om jeg syns 4 er finere fordi den er så firkanta?! men er 1000kr i forskjell bare så vet ikke hva jeg skal gjøre?:P Luksusproblem :P

Skrevet

Hadde definitivt gått for 4´eren!! Den er mer firkantet ja, og føles litt "skumlere" å holde så du bør i så fall ha så antiglipting, men hadde helt klart kjøpt den. Den er rå!

*misunnelig*

Skrevet

Jeg har 3'ern og skulle gjerne hatt 4'ern ja! :-) Den er jo sååå fin!

Som Monajenten sier,man kan oppgradere programvaren på 3'ern slik at det er likt hvertfall. Men det som 4'ern har som ikke 3'ern har er hvertfall et bra kamera(med lys/blitz)! Det som er på 3'ern er ræva!

Skrevet

men 4'ern er jo laget i glass?! herregud jeg som er så klønete og telefonen går i gulvet flere ganger iuka.. hvordan funker det med noe som er laget av glass?

Skrevet

da er 4'ern bestilt!:)

takk for hjelp jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...