Gå til innhold

Trenger tips om gode trappegrinder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil helst ha en som skrues fast (føler det er sikrest), må kunne åpnes begge veier, helst ingen list over gulvet (som er lett å snuble i), og den må finnes i hvit...

Har søkt litt på nettet, men ønsker å høre hvordan grinder fungerer i praksis, dvs..er dere fornøyd? Hva er bra / ikke bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har my gate tror jeg den heter fra reflex. Den finnes i hvit og svart, kan åpnes begge veger, men den har den "dumme" listen du nevner (en vanesak tror jeg :S) og vi har kun festet den med det som fulgte med, og ikke skruer.

Skrevet

veldig fornøyd med vår hvite fra babydan - kjøpt på babyshop....jeg synes det er mye bedre uten å lage stygge skrumerker i veggen, jeg da......og den snublekanten blir man vant til;-) ikke snubla enda....!

Skrevet

Hva med den de har på skeidar? Det er trekspill varianten, i trehvit, men fortgjort å male den hvit da. Tenkte jeg skulle male den i vinter :)

Skrevet

Vi har den fra skeidar. Synes den er veldig grei, å lett å male hvit visst man vil ha det. Sønnen min på 3år får lett opp trappegrindene som har håndtak som man "låser", men den fra skeidar får han ikke opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...