Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Ei som bruker tøybleier på barna, lager all middag til store og små fra bunnen av. (Gjør alt rett og er gammeldags og alt som er.) Giftet seg før hun fikk barn, har hus og alt som følger med. Dette er ikke nedsettende ment, men jeg bare lurer på hvordan den perfekte husmor kler seg
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Hihi:D Det er så søte dere som bruker uttrykket "den perfekte husmor". Hun er liksom like virkelig som hobbitter, hekser og alver
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Ingen gjør alt rett. Selv om den perfekte husmor mener hun gjør alt riktig, kan andre ha en annen oppfatning. Det er ikke mer riktig å bruke tøybleier enn papirbleier, selv om noen mener det. Særlig de som bruker tøybleier. Så du må fortelle meg hva du mener med en perfekt husmor? Av den beskrivelsen du gir kler de seg like forskjellig som andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Hva har kjerring med perfekt husmor å gjøre? Disse to begrepene er da langt fra synonyme.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Jeg synes den perfekte husmor og kjerring hører godt sammen jeg. De som tror de er perfekte gneldrer som kjerringer om alt de gjør rett og hva andre burde gjøre for å bli bedre. Grått, grått og grått. Skjørt/kjedelige dongeribukser, cardigans og lange topper.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Jeg kler meg rimelig kjedelig, men jeg er ingen perfekt husmor. Bruker våtservietter, bruker natusan, gav MME, bruker papirbleier, har latt ungen på under 1 år smake på sjokolade. Jeg ser muligens kjedelig og grå ut, men jeg er meget fleksibel og avslappet. Jeg har også store problemer med å legge meg borti hva andre gjør med barna sine, så lenge det ikke er snakk om fysisk eller psykisk mishandling. Men om noen vil fullamme, mens andre vil gi MME som er det meg riv revnende likegyldig.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 OK!! Da vrir vi denne. :-) Dere skjønne, jordnære damer som er den beste moren for DERES barn; Hvordan er dere kledd?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Jeg stusset vel litt over sammenligningen perfekt husmor og kjerring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå