braveheart Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 jeg hadde en kjapp hjemmefødsel for snart 2mnd siden og har etter den tid slitt med bekkenet. har også plagdes helt til nå med underlivet(måtte sy masse...)Jeg skjønner at det er veldig individuelt,men når ca blir bekkenet seg selv?vet jeg med sikkerhet at det igjen vil bli "normalt"?Er det noe jeg bør gjøre?og noe jeg ikke bør gjøre?noen lure tips?
Gjest ->>- Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Dersom du ikke hadde nevneverdige bekkenplager i svangerskapet, men fikk det av selve fødselen burde du utredes av lege - sannsynligheten er til stede for at du har fått en brist, brudd (usannsynlig) etc. Røntgen og evt MR kan være aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå