Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Jeg og kjæresten min har lyst til å forlove oss. Hva er egentlig forskjellen på forlovelsesringer og gifteringer? Jeg vet hva slags giftering jeg vil ha, men jeg tror vi blir å kjøpe noen billigere ringer som forlovelsesringer.... Dere som ikke har brukt samme ringer som forlovelses- og gifteringer.... Hva slags forlovelsesringer har dere hatt?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Kjøpte tradisjonelle glatte ringer i gult gull da vi forlovet oss. Tok dem så av før bryllupet og satte dem på igjen under vielsen. For min del er ringene symbolet på det varige samlivet, og da blir det for meg merkelig å skulle ha flere ulike ringer for forlovelse og ekteskap.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Mannen min har hatt samme ring som forlovelsesring og giftering. En helt glatt ring i hvitt gull. Jeg har to ringer, en forlovelse og en giftering. Forlovelsesringen min er en stor diamantring som jeg bærer under gifteringen, og gifteringen er en helt glatt ring i hvott gull. Grunnen til at jeg har en egen forlovelsesring er at den skal gå i arv til våre barn. Ellers kan man jo velge helt fritt selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå