Gå til innhold

Dyne til tre-åring og eldre


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags dyne bruker dere? Synes voksendyne virker for stor og den dyna han har nå virker litt snau.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine fikk voksendyne da de gikk over til stor seng 3 og 2 år gamle.

Skrevet

Vi bruker foreløpig junior dyne 100x140 cm. ( halv voksen dyne )

Skrevet

Juniordyne, 100 x 140 brukte vi da. Hva bruker du nå da?

Skrevet

Vi har jr. dyne til snart-3-åringen, den er vel 100*140 cm hvis jeg ikke tar helt feil?

Skrevet

Hm - er litt usikker på hva han har nå...

 

Har dere noen gode merker å anbefale? Også på puter! Synes den han har har blitt så klumpete. Mener å huske at det var ett av de "finere" merkene.

Skrevet

Merket her er vel Høye tror jeg....

Skrevet

Min bruker full størrelse dyne han. deilig å kan tulle seg godt inn når det r kaldt :) han fikk den når han var 2,5 år gammel.

Skrevet

Voksen sommer dundyne. Lett men holder ham varm. Barnerommet er ikke så stor og han er veldig varm.

Skrevet

Vihar som BettyB00p dun sommerdyne i sengen til vår 2-åring. Dette fungerer veldig fint synes jeg. Regulerer temperaturen til barnet med ulike pysjer, da hun gjerne sparker av seg dynen i løpet av natten uansett. Synes også dundynen er lett å dandere rundt kroppen til ungen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...