☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Og han var såååååå nydelig!!! Husker mannen min utbrøt; "Han passer ikke til å hete Tom - vi får finne ett nytt navn til han!!" Ble brått revet ut av drømmen og søvnen da gitt, hehe - har aldri tenkt på ett guttenavn før... Har ei jente på 4,5 år fra før Var bare så artig, så hadde så lyst til å dele det med dere... Flere som har sånne drømmer? Om baby, fødsel, navn osv? Klem fra
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Ååå...så herlig Ja, jeg har drømt at jeg fødte denne gangen å...men jeg ble liksom aldri ferdig før jeg våkna, så fikk ikke sett den lille eller hva slags kjønn det ble Det er gøy da Du får håpe på fortsettelsen i natt igjen da
lille knerten Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg drømte her om dagen at jeg hadde ammeproblemer og at det var en liten gutt:) Sa også til mannen min at om denne lille spiren klarer å klamre seg fast så blir dette en gutt. Bare har en ordentlig guttefølelse denne gangen for alt er så annerledes enn når jeg var gravid med jenta vår. Da hadde jeg alt av graviditetssymptomer og nå har jeg ingen.
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Moro! og 22:32..jeg har det på akkurat samme måte! har ingen symptomer nå,imot alle sist.. ble jente det;) så jeg har å guttefølelse..så vi får se da, når vi skal på orginal ul;) spennede! klarer nesten ikke vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå