Gå til innhold

Navnetrøbbel! Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter ei jente i desember og samboer vil gjerne at hun skal hete Pia. Ingenting galt med Pia og jeg liker navnet, men her kommer problemet:

Samboer heter Haraldsen til etternavn!! Og han ser virkelig ikke at man kan ikke være så slem med en jente, som forhåpentligvis skal vokse opp til å bli en nogenunde intelligent kvinne, kan gå rundt og hete Pia Haraldsen!

Han mener at det bare er morsomt og jeg mistenker at han liker tanken på å kunne si "jeg er pappa`n til Pia Haraldsen", den tosken!

Hva kan jeg gjøre for å få ham til å innse at dette blir helt feil! Kom med noen gode argumenter og jeg skal vise ham denne tråden.

H J E L P!!

Hilsen "Hun som IKKE vil være mamma`n til Pia Haraldsen"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nesten bare enda teitere

HI

Skrevet

Hva med å bruke ditt etternavn da ?

Hadde aldri i verden kalt ungen Pia om man het Haraldsen til etternavn.

Skrevet

Helt enig. Denne dama vil kline seg frampå eteren i maaange år framover, og klarer ikke se på henne som ett forbilde. Hun er kjent fordi hun ville bli kjent. Hadde hun i det minste vært ett forbilde innen idrett osv, noe barn kan være stolt av å oppkalles fra.

Du har en k*k av en mann hvis han mener dette, hallo..

Dessuten er det du som har gullet i magen, velg et navn du vil kjennes ved, du er mor;) Det skal ikke være flaut å si navnet på barnet ditt!

Skrevet

Et argument er jo at Pia er et kallenavn. Alle jenter er jo ei pia.

Skrevet

Et argument er jo at Pia er et kallenavn. Alle jenter er jo ei pia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...