Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Vi venter ei jente i desember og samboer vil gjerne at hun skal hete Pia. Ingenting galt med Pia og jeg liker navnet, men her kommer problemet: Samboer heter Haraldsen til etternavn!! Og han ser virkelig ikke at man kan ikke være så slem med en jente, som forhåpentligvis skal vokse opp til å bli en nogenunde intelligent kvinne, kan gå rundt og hete Pia Haraldsen! Han mener at det bare er morsomt og jeg mistenker at han liker tanken på å kunne si "jeg er pappa`n til Pia Haraldsen", den tosken! Hva kan jeg gjøre for å få ham til å innse at dette blir helt feil! Kom med noen gode argumenter og jeg skal vise ham denne tråden. H J E L P!! Hilsen "Hun som IKKE vil være mamma`n til Pia Haraldsen"
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Det blir nesten bare enda teitere HI
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Hva med å bruke ditt etternavn da ? Hadde aldri i verden kalt ungen Pia om man het Haraldsen til etternavn.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Helt enig. Denne dama vil kline seg frampå eteren i maaange år framover, og klarer ikke se på henne som ett forbilde. Hun er kjent fordi hun ville bli kjent. Hadde hun i det minste vært ett forbilde innen idrett osv, noe barn kan være stolt av å oppkalles fra. Du har en k*k av en mann hvis han mener dette, hallo.. Dessuten er det du som har gullet i magen, velg et navn du vil kjennes ved, du er mor;) Det skal ikke være flaut å si navnet på barnet ditt!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Et argument er jo at Pia er et kallenavn. Alle jenter er jo ei pia.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Et argument er jo at Pia er et kallenavn. Alle jenter er jo ei pia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå