Gå til innhold

det dummeste jeg hører!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

folk skal velge navn til den nyfødte.Har bestemt seg og sier:vi må vente til den komme og ser om den passer til navnet.Noe så latterlig har jeg ikke hørt.Sier dere det bare for at dere er usikre på navnet.

Vi har funnet navnet på gutten og kunne aldri si det.¨¨

Hva hvis tor ikke ser ut som tor.Bytter dere navn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og problemet med at folk vil se babyen før de bestemmer seg 100% er?

Skrevet

Vi sa det. Altså hadde 2-3 alternativer, men ville ikke bestemme oss før vi hadde sett barnet og fått litt tid med det. Jeg synes noen barn passer bedre til navnene sine enn andre. Med vår ene hadde vi nesten helt bestemt oss, men når han kom føltes det navnet helt galt, og vi valgte et av de andre alternative. Det føltes mye mer riktig. At dere er sikker er jo fint for dere, men for andre er det viktig å bi kjent med noen før man gir dem navn. Er det virkelig så vanskelig å forstå?

Skrevet

skjønner det bare ikke.kan ikke se om per ser ut som per og hadde bytta til pål fordi det ikke sto til mine forventinger

Skrevet

Det er ikke alle babyer som passer det navnet de har fått tildelt, jeg er en av de som ombestemte meg når ungen var kommet ut.. Plager det deg så voldsomt? Da har du ikke store problemer i livet ditt...

Skrevet

Vi hadde navnet klart, men jeg ville se pikebarnet før jeg bestemte meg endelig. Det er ikke et bestemt navn som skal få et barn, det er et barn som skal få navn. Og da bør det passe.

Skrevet

Nei har ikke store problemer i livet mitt jeg

Skrevet

Da har ikke du hørt mye dumt!

Vi sto igjen med to alternativer da minstemann ble født, og da han kom ut var det ikke tvil om hva han skulle hete. Det ene navnet var helt feil,og det andre var helt riktig. Sånn er det bare.

Jeg har forøvrig også møtt damer som er like skråsikker som deg på navnet før fødsel, og som etter å ha sett den nyfødte har funnet ut at dette er ikke en Pia, det er en Ingrid. Så vent og se du, kanskje det hender deg også, og det ville jo vært rimelig flaut etter dette innlegget...

Skrevet

Hvorfor er det så dumt?

Vi måtte finne et nytt navn til jenta vår etter at hun var født. Hun overrasket oss ved å se helt annerledes ut enn hva vi hadde sett for oss da vi tenkte navn. Hun er en liten luring og satte oss på en prøve. Nå har vi funnet et navn til henne som ikke var på lista vår engang. Men det heter hun! Sånn er det bare!

Skrevet

Vi stod mellom to navn og ville se hva som passet jenta best. Mitt alternativ var absolutt ikke noe alternativ lenger da vi så henne ;o)

(Det dummeste jeg ser er foresten overskrifter med masse utropstegn etterfulgt av et innlegg fullt av skrivefeil.)

Skrevet

Det der skjønte ikke jeg heller... hehe:)

Hadde bestemt oss for att babyen i magen skulle hete Ørjan om han ble gutt (vi sa også det navnet når folk spurte om vi hadde bestemt noe), men når han kom til verden så syns vi lixom ikke Ørjan passet i det hele tatt, og det ble ett helt annet navn(som vi ikke hadde tenkt på før, men som pappaen foreslo dagen etter han var født, og da bare stemte det så bra)... Men tror egentlig ikke det hadde med selve babyen å gjøre, tror nok det bare var det att vi innerst inne kanskje ikke likte det navnet 100% siden vi hadde litt problemer med å bli enige om noe...;)

Så stemmer for att det er pga. att folk er usikre på navnet...;) hehe:) Alle passer jo egentlig til å hete hva som helst- det er jo bare en vanesak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...