Gå til innhold

Noen som har peiling på dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mitt første barn, og lurer litt på hvor mange uker jeg får i permisjon. Jeg skal ha 100% lønn i 46 (?) uker. Er alle de ukene mine, så pappaen sine 10 uker kommer oppå der igjen, eller må jeg trekke fra 10 uker på de 46 ukene? Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må trekke fra 10 uker som er pappaens. 3 uker skal taes før termin - føder du før termin mister du resterende av disse. 6 uker er forbeholdt mor etter fødsel(termin) og de resterende ukene kan fordeles som man vil.. Dvs at du får 36 uker maksimalt.. Men husk at du kan jo forlenge permisjonen ved å ta ut ferie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...