Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 merke, pulver eller flytende, og skyllemiddel?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Omo pulver og Softlan(gul). Hvorfor spør du?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Neutral puler og skyllemiddel til minien. Omo ultra for lyst og mørkt tøy, pulver til oss. Skyllemiddel varierer, den som lukter best derf og da i butikken. Men liker godt softlan (blå). Comfort er jo alltid safe også Milo på ull
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 for det meste Neutral over hele linja, begynte med det da mannen begynte å vise allergi tendenser og det før lille kom.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Har sverget til omo color og blenda hvitt så lenge jeg kan huske. Kanskje opptil 15 år, med unntak ved babytid. Men nå kjøper jeg billigpulver på Kiwi. Klærne blir like rene så jeg gidder ikke betale ekstra for merkene. Billigposene tømmer jeg oppi omo og blenda -beholdere, så sånn sett vet ingen det hvis det var viktig.. Skyllemiddel endrer jeg for hver gang jeg kjøper, sikkert etter humøret! Over jul blir det baby og da går jeg over til Nøytral på alt i ett år eller to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå