Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Skall gå skole neste år... Men aner ikke hva!? Har du tips til forskjellige jobber jeg kan sikte mot blir jeg glad:) jeg er altetende så fyr løs med alle yrker dere kan komme på! Blir glad for masse svar!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Snakker vi med eller uten studiekompetanse her?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Kanskje lurt å først finne ut hva du er flink til, hva dine interesser er, hva du liker å gjøre og hva du kan tenke deg å gjøre helt frem til pensjonsalder. Er det noe du brenner for? Sykdom, kunst, skriving, biler, foto, naturen, barn, miljøvern etc.?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Du kan gå inn på nav og ta noe som heter interesse-testen. Der kan du finne ut av nærmere hva du er interessert i
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Ikke studiekompetanse.. Jeg er en av de allsidige,.. Jeg er glad i gamle, og unge, liker å ordne hår og å sette opp blomster.. Jeg kan godt sitte på et kontor og løse oppgavemen også løpe rundt og plassere varer,, og Jeg KLARER ikke å finne ut ha jeg vil, så da må jeg velge en utdannelse mens jeg tenker på det tenker jeg.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå