Gå til innhold

Anngående det ranet i Tønsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

De hadde jo volds eller ransalarm, og fikk trykket på den, men den virket ikke. Skremmende altså. Hvordan skal man få beskyttet seg i sitt eget hjem, man kan ikke engang stole på alarmer. Jeg ble så redd av den historien jeg. Flere som er redde for innbrudd eller voldsran natterstider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er ikke redd. Bor selv i Tønsberg, men syns dette er litt suspekt. Har alarm, men har den aldri på. Klart, har man en villa til flere millioner, og innhold i boligen til noe som kvalifiserer til enda flere 0'er, så er det jo ikke rart man er utsatt.

Her må de klippe plenen for å komme frem, og det tror jeg neppe noen gidder.

Skrevet

Det har vært flere andre ran på mindre prominente eiendommer også da.

Skrevet

Ja, selvfølgelig! Poenget mitt var bare at man gjerne er litt mer utsatt for slike "velgjorte" ran når man har masse eiendeler av stor verdi.

Dette var jo tydelig folk som visste hva de drev med, om det i det hele tatt har vært en faktisk ran.

Skrevet

Hva mener du med det?""om det i det hele tatt har vært en faktisk ran".

Skrevet

De som ble ranet har ikke akkurat diskret bolig heller.. he he, man ser kjapt at de har en del penger.

Jeg er ikke spesielt engstelig for at noen skal rane oss, og vi har ikke engang alarm! :)

Skrevet

At det spekuleres i om det er et reelt ran, eller om de har faket det. (Dvs, det spekuleres i rundtom her)

Skrevet

Det var jo ikke dette du egentlig lurte på, var det vel?

Skrevet

Æsj, jeg er dritdredd for voldsran. Kom i fare for å lese om det grusome mordranet i USA som er på nyhetene nå om dagen. med han legen (dr Petit eller hva det nå var). Har CNN hjemme og så det der. Vet at det er USA altså, men det var jo i en liten småby med lavere krimminalitet enn de fleste norske byer. Øsj, det er det jæveligste jeg har hørt om. Jeg er alene med barna også så ja, jeg er alltid redd.

Skrevet

Jeg, hvem da? Eller hi?..jeg bare spurte hvordan du kunne forklare 17 åringen jeg...litt usannsynelig at de faket det synes nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...