Gå til innhold

Hvordan få baby ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...6 mnder gammel til å sovne selv om kvelden? Han har fått pupp som siste måltid, og sovnet til den hver kveld. Nå syns jeg at han kan klare å sovne selv, eller er det mye å forlange av han??

Erfaringer noen? Takk :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du absolutt forlange! :P Jeg gikk over til først å gi henne mme på flaske(Selv om jeg annså meg selv som fullammer) også deretter vann på flaske og nå sover hun av seg selv(8 mnd). Hun må riktignok ha noe som gjør henne trygg, hun er feks VELDIG(over gjennomsnittet) glad i teppet sitt. Så jeg legger teppet over henne også liker hun å sovne til musikk.

Skrevet

Det kan du aboslutt forlange! I begynnelsen pumpet jeg meg og ga det på flaske men det ble for slitsomt, så jeg gikk over til mme selv om jeg fremdeles annså meg selv som fullammer. Deretter fikk hun vann på flaske og nå sovner hun av seg selv. Men hun må derimot ha noe som gjør henne trygg. Hun elsker feks teppet sitt. Hun er over gjennomsnittet glad i teppet sitt. Også liker hun å sovne til musikk.

Vi er også veldig nøye med kvelds rutinene. Alltid samme rekkefølge. Grøt, bleie, pysj, pusse tennene også i senga.

Skrevet

Plutselig fikk jeg to innlegg. Vel 3 nå.. Av og til er dib utrolig treg...

Skrevet

Vi har samme rutine hver dag,men idag fikk han pupp før grøt og ikke på senga. Og han sovnet nesten nede i stua, og da gikk vi å la han i senga si. Og han sover enda. Så kanskje det er dette som er løsningen. Vi får prøve igjen i morra, og se om det funker da og. Så burde det løse seg etter hvert :)

Skrevet

Min har alltid pleid å sovne til puppen, men skal nattavvennes nå så da gjør jeg det slik. Pupp i stuen (hender at han sovner). Deretter pusser vi tenner. Da våkner han og legges i sengen sin. Så synger vi nattasang og breier dynen over. Jeg sitter ved sengen og holder en hånd på han til han sovner. Det var mye hyl og skrik i begynnelsen, men nå går det bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...