❤lilleprinsentilmamma❤ Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Når er det vi får tilbakemelding fra NAV ang. engangstødnad eller foreldrepenger? Noen som vet? Jeg sendte inn papirene rundt den 1 sept (var i uke 20-21)og er veldig spent på om når jeg får engangstødnaden......pengene kommet veldig godt med nå:-)
WWJD Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Jeg sendte min søknad i juni og har enda ikke fått svar. Begynner permisjonen om 2 uker, så det begynner vel egentlig å bli i seneste laget. mener jeg fikk et brev om at de hadde mottatt søknad og at den ville bli behandlet innen en mnd. Det stod også at jeg ville få beskjed skriftlig hvis det ville gå¨over denne fristen. Har ikke hørt noe. Har ringt og spurt hvordan søknaden ligger ann og da fikk jeg bare beskjed om at den ikke var ferdig behandlet. Heldigvis betaler arbeidsgiveren min lønn uansett, og søker refusjon fra NAV, så økonomisk spiller det ingen rolle for meg, men verre med de som får penger direkte fra nav...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå