Gå til innhold

Melkespreng, symptom på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser mange som skriver at de får ømme bryster el såre brystvorter når de er gravid. Jeg lurer på om dette gjelder stikking i brystvortene også? Det minner om en svak form for melkespreng. Det er 10 dager siden EL og selvfølgelig holder man jo da på å gjøre seg selv sprø med å lete etter tegn...

Jeg har to barn på 7 og 5 år og hadde ømme bryster 2 uker etter unnfangelsen med begge. Kan ikke huske at det stakk da... Er det også slik at når jeg hadde ømme bryster med begge de forrige vil jeg få det denne gang også eller har noen med flere barn opplevd ulike tidlige symptomer med sine svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ble gravid med minsta så var det så voldsomt at jeg fikk vondt bare mannen så på dem ganske tidlig, så det kan godt være et tegn :-)

Skrevet

Jeg pleier å ha melkespreng etter jeg har født...

Skrevet

Tosk, 16:41,HI sa at det KJENTES UT SOM!

Skrevet

Hahaha! Ja de to forrige gangene hadde jo jeg også melkespreng ETTER jeg hadde født, så jeg mente jo ikke at jeg tror jeg HAR melkespreng, det bare føles slik... :)

Skrevet

Jeg er førstegangs men det høres stort sett ut som det jeg opplevde da jeg ble gravid. Og det kom med en gang. Symptom nr1, samtidig som uteblitt menstruasjon. Var planlagt, så jeg håpet og lette etter symptomer, og dette var noe helt nytt for min del. Ganske tydelig i mitt tilfelle at det kom fordi jeg var gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...