Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Dere som har lest disse bøkene og synes de var greie, hvilke andre bøker i samme sjangre kan dere anbefale? Trenger litt lettlesing på kvelden
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Alle bøkerav Sofie Kinsella/Madeleine Wickham (samme forfatter, men Sofie Kinsella er et pseudonym). Hun har bl.a. skrevet Shopaholic-serien, men også en del andre frittstående romaner i chicklit-genren. Også svenske Denise Rudberg har skrevet en triologi i samme genre som heter henholdsvis Prinsen, Venninne og Str. 37.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Bag of fun serien, sikker 50 ulike bøker.. Cappuccino serien Shopoholiker bøkene
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Alle bøkerav Sofie Kinsella/Madeleine Wickham (samme forfatter, men Sofie Kinsella er et pseudonym). Hun har bl.a. skrevet Shopaholic-serien, men også en del andre frittstående romaner i chicklit-genren. Også svenske Denise Rudberg har skrevet en triologi i samme genre som heter henholdsvis Prinsen, Venninne og Str. 37.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Jeg vil også anbefale at du prøver deg på Alexander McCall-bøkene om No. 1 detective agency. De er bare fantastiske. =D Hilsen hun anonyme som postet to helt like svar her over (aner ikke hvordan jeg fikk til det må jeg si).
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Takk for tips Shopoholiker-bøkene har jeg lest men da skal eg ta en titt på de andre bøkene
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Bridget Jones bør du lese om du ikke har gjort det:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Jo, lest og sett filmene Veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå