Gå til innhold

Marian Keyes-lesere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har lest disse bøkene og synes de var greie, hvilke andre bøker i samme sjangre kan dere anbefale?

Trenger litt lettlesing på kvelden :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle bøkerav Sofie Kinsella/Madeleine Wickham (samme forfatter, men Sofie Kinsella er et pseudonym). Hun har bl.a. skrevet Shopaholic-serien, men også en del andre frittstående romaner i chicklit-genren.

Også svenske Denise Rudberg har skrevet en triologi i samme genre som heter henholdsvis Prinsen, Venninne og Str. 37.

Skrevet

Bag of fun serien, sikker 50 ulike bøker..

Cappuccino serien

Shopoholiker bøkene

Skrevet

Alle bøkerav Sofie Kinsella/Madeleine Wickham (samme forfatter, men Sofie Kinsella er et pseudonym). Hun har bl.a. skrevet Shopaholic-serien, men også en del andre frittstående romaner i chicklit-genren.

Også svenske Denise Rudberg har skrevet en triologi i samme genre som heter henholdsvis Prinsen, Venninne og Str. 37.

Skrevet

Jeg vil også anbefale at du prøver deg på Alexander McCall-bøkene om No. 1 detective agency. De er bare fantastiske. =D

Hilsen hun anonyme som postet to helt like svar her over (aner ikke hvordan jeg fikk til det må jeg si).

Skrevet

Takk for tips :)

Shopoholiker-bøkene har jeg lest men da skal eg ta en titt på de andre bøkene :)

Skrevet

Bridget Jones bør du lese om du ikke har gjort det:)

Skrevet

Jo, lest og sett filmene :) Veldig bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...