Gå til innhold

Hvordan skal skilte foreldre feire barnas bursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med skilte mener jeg da foreldre som ikke bor sammen uavhengig om de har vært gifte eller ikke. Men det er altså snakk om i situasjoner hvor begge foreldre er aktive foreldre og har lyst til å feire med barna. Hvordan løser man dette? Feire i lag, feire annethvert år, skal den ene forelderen komme med gave på døra til den andre?

Jeg ville tro det er koseligst for barna å se begge foreldrene sine på bursdagen sin, enten det bare er i noen minutter eller mange timer. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi feirer sammen med alle besteforeldrene, tanter, onkler og søskenbarn. Trivelig for barnet at vi alle kan samles iallfall 1 gang i året

Skrevet

Dersom dere ønsker å feire bursdagen samme, så gjør gjerne det.

Vi har aldri hatt noe behov for det. Min datter får feire to bursdager som følge av dette. Min manns særkullsbarn får også to bursdager.

For oss blir dette mest naturlig, særlig når det er mine.dine-våre barn involvert. Det er mer naturlig å invitere nåværende svigermor på kaffe når min datter har bursdag, fremfor min eks-svigermor (som et eksempel).

Skrevet

Jeg er alenemor og barna bor hos meg. Når barna har fødselsdag ber jeg inn til selskap. Familiene på begge sider blir bedt, så får de selv avgjøre om de ønsker å komme. Om faren ønsker å holde eget selskap for barna, så gjør han det, uten at jeg bryr meg.

Skrevet

Kan bare snakke for vår situasjon, men vi har alltid feiret eldstemanns bursdager sammen, selv om det er 9 år siden vi skilte lag og jeg har ny familie. En dag i året må man klare å sette sine egne greier til side.

Skrevet

når jeg hadde bursdag med skilte foreldre så feiet jeg med hele familien som normalt hjemme hos pappa. bodde fult hos pappa..

har en ste søster som feierer to ganger. en med faren sin familie og en med moren sin familie.. vet ikke hvorfor det er slik men..

jeg selv syntes det var koselig å sammle alle på dagen min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...