Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Denne ligger på bli gravid også. Hvorfor det? lurer jeg også!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Hvorfor? Jeg kjenner ei med det navnet-
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Hva vil du meg? Jeg har ingenting usnakket med deg.
Gjest Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 det er privat ..men hun får ikke mailene mine jeg sender henne så derfor er det viktig jeg får tak på henne her inne
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Har du ikke noen annen måte å få tak i henne enn å annonsere navnet hennes ut over hele barnimagen? Det synes jeg er ganske drøyt! Du er jo selv ganske anonym med ditt nick, mens christel lund er ganske søkbar på nett! Er det sikkert at hun vil at du skal dele med alle som søker navnet hennes på nett at hun er inne på denne siden?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Ikke særlig gjennomtenkt, må jeg si...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Veldig uproft å legge ut navnet hennes på internet.Syntes du er veldig useriøs .,som skriver flere innlegg på forskjellige forum. Frister ikke så veldig mye å la deg spå meg,
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 Er denne kimby spådame? Herlighet, har hun ikke antennene i behold eller? Kunne hun ikke se for seg at dette var en idiotisk ting å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #11 Skrevet 20. september 2010 Joda,hun er "liksom spå-dame" som reklamerer for seg selv hele tiden. Kanskje dette er en ny måte å reklamere på?? All pr er god p,sies det.. Virker bare veldig teit ,å etterlyse noen med fult navn.Faktisk er det ikke lov engang.....
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #13 Skrevet 21. september 2010 Har hørt at folk betaler ,men at de ikke hører noe mer fra henne. Dårlig gjørt.Min venninne opplevde akkurat det for noen dager siden.Nå har det gått 3 dager og ennå ikke hørt et ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå