Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hvordan gjør dere det med sesongleker? Jeg har et oppblåsbart plaskebasseng, baderinger og -baller og endel andre ting som er nye av året, og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av det nå som sommeren er over og det ikke skal ligge i hagen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Trøkker det inn i boden. Bssenget ligger ute enda da, tror bare jeg kaster det..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Nederst i klesskapet mitt er en lagerplass...ikke helt ideelt men det var kun der det var plass..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 ta ut luften, så tar det mindre plassssss.....
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 mye som går oppå klesskapet og under senger:) her går mye i høyden på bodem
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Vi har ikke bod, det er vel egentlig hovedproblemet. Tar da selvsagt ut lufta men det tar faktisk stor plass allikevel, særlig det bassenget. Under senga er selvfølgelig en idé, det er såpass smalt under der at jeg vanligvis ikke tenker på det som lagringsplass, men endel av disse tingene kan jo bli tilnærmet flate.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Var på europris og kjøpte plastkasser det går ann å stable og slikt. Så nå skal jeg sette noen av dem oppå klesskapet:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Kjøp en putekasse og ha den på verandaen til sånne ting... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå