MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 6 dager på overtid idag, og det skjer ingenting!! hadde tegningsblødning på lørdag kveld, trodde liksom det skulle skje noe kort tid etter dette da!! blææææ
Voyeur Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Aww. Føler med deg, er noe herk å gå over tiden. Du får starte med kjerringrådene, bare sånn for morro skyld, om ikke annet så blir ihvertfall tiden å gå
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Har du vært på overtidskontroll og sjekket modning eller? Jeg er 7 dager over nå, fikk satt inn ballongkateter idag, håper inderlig det kan komme igang av seg sjøl n, hvis ikke får jeg tabletter på onsdag, sykehuset mitt bruker 10 dager max over termin.
Blipp blopp Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Er også 7 dager over. Håper han kommer av seg selv. Blir skremt av ballonger og andre ymse ting en kan putte oppi der he he Leste hva du skrev om ballongen påskebaby og septemberbaby2010. Jeg syns du er tøff jeg Vurdere snart å be dem om å legge meg i full narkose og vekke meg når han er ute. Nr 4 dette så jeg vet hva jeg har i vente. Hvis jeg i tillegg må gjennom masse mas og smerter før den hersens fødselen skal sette igang såååååå....... Begynner å bli stresset her kjenner jeg Har prøvd tur, sex, hvitløk og kanel uten virkning. Hadde 4 cm åpning da jeg var innom føden med gjevne rier (som senere stoppet) men det er nå 12 dager siden. Krysser fingrene for at vår tur kommer meget snart og av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå