Gå til innhold

Landlord-bleier... Er de no tess?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er erfaringene deres? Fasong, holder de på væsken, bleieutslett osv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker First Price av billigmerkene. Landlord har hatt en tendens til å løsne i tapen og den ene ungen jeg testet på fikk bleieutslett uten å ha hatt problemer med det tidligere. Harde i passformen og dermed litt uegnet til de helt minste.

Skrevet

Jeg synes passformen og tapen var bra, og de holdt bra på væsken. Men min sønn fikk bleieutslett etter noen dagers bruk.

Skrevet

Jeg er derimot kjempefornøyd:)

FP sine bleier har det blitt fort lekkasje av hos min 2 åring.

Skrevet

Jeg syns de er best av alle billig bleier. Maxi er for stive og first price sine bleier henger veldig mye når det blir litt tiss i de. Landlord er jeg veldig fornøyd med. Aldri hatt noe problemer med de:)

Skrevet

På våre barn sitter de veldig bra og de har ikke fått noe utslet.. First price sine likte vi ikke. Coop sine husker jeg var bra også, men der er butikken så langt unna oss... :)

Vi bruker bare landlordbleier nesten.

Skrevet

Her i huset har landlord vært favoritten inntil jenta vokste ut av størrelse 4 uten å være i nærheten av å vokse inn i størrelse 5.

Vår jente har aldri vært av dem som har drukket og tisset mest da. Jeg liket ikke at bleiene blir så myke og "labjen" som pampers når det kommer mye tiss.

Aldri opplevd bleieutslett av hverken landlord, first price, pampers eller libero.

Skrevet

Landlordbleiene var de eneste som holdt mini tørr på natta da jeg enda ammet. Og vi prøvde virkelig ALT av bleier (bortsett fra tøybleier, de hadde kanskje holdt de også..?). Ikke fikk han utslett heller, og han har atopisk hud.

Anbefaler de på det varmeste!

MEN, det er nå en gang sånn at alle babyer er forskjellige og min erfaring (begrenset, men dog..) er at man bare må prøve seg fram uavhengig av hva andres erfaringer er.

Skrevet

Jeg liker ikke Landlord-bleier. Altfor stive og de lekekr gasnke bra etter min meming. I våre dager er jo ikke bleier akkurat dyrt, så jeg ville gått for et annet merke:)

Skrevet

Vi har brukt Landlord i barnehagen på begge gutta. Helt greie, ikke noe uhell eller utslett

Skrevet

De funker helt fint. Vi har aldri hatt utslett, lekkasje eller noe i noen bleier. Eneste jeg har reagert på er at pampers lukter dritt når det er tiss i dem.

Gjest happy mom:)
Skrevet

Har brukt de bleiene mye! Kjøper alltid når de har på rema. 5 kr for en pakke nå:)

Skrevet

er kjempefornøyd med landlord sine bleier.

holder bra på væsken

passform ( synest ikke de er harde)

min lille er ikka plaget med utslett.

Skrevet

Har ikkje lenger bleiebarn, men av billegmerkene har First Price heilt klart vore å foretrekke for jenta vår. Ho fekk utslett av både libero, pampers og Landlord, men Landlord var verst. Coop sine bleier er dei einaste vi har opplevd lekkasje med.

Vi brukt for øvrig mest tøybleier, men det var altså First price vi hadde i reserve.

Skrevet

Landlord har fungert fint som dagbleier her i perioder, brukte Libero på natta. Barnet mitt fikk bleieutslett første gang vi prøvde FirstPrice, så de holder vi oss unna. Liker ikke at Pampers har masse lotion og skit i dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...