Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Svakt positiv test i ettermiddag, men den kom noen minutter etter testen ble tatt, så jeg avventer test i morgen tidlig for å være helt sikker, før jeg fortellert mannen at vi sannsynligvis skal ha nr.2! Dette var forresten godt planlagt, så det kommer vel ikke så overrraskende på han.. Jeg kommer til å stå opp og dra hjemmefra før han våkner, så hvordan skal jeg dele nyheten? Klistre testen på kjøleskapsdøra eller speilet kanskje? Noen flere ideer?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Gjem testen og lag et skattekart
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Du legger testen i skuffen eller en plass han ikke nødvendigvis ser. Så ringer du hjem og sier du har glemt noe og at han må finne noe som ligger der du gjemte testen. Da får du høre reaksjonen hans også
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 lage boller og overraske han med å si at det er boller i din ovn også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå