Gå til innhold

JEG HATER NAV!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det går ann! Jeg har ventet på utbetaling av sykepenger siden 25. august.

De sier de skal overføre heeele tiden for alt er i orden. Jeg ringte i forrige uke og de LOVTE å overføre den uka. Jeg ringer igjen idag og da sier de at ingen har påbegynt saken og hu skal forhøre seg litt rundt og se om noen kan starte saken snart! Dette har skjedd så sykt mange ganger...

OH MY GOD!

Fristendes å streppe et belte med dynamitt rundt seg og sprenge hele faenskapet til helvette......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var veldig da....

Skulle du egentlig ha hatt betaling i august? når gjelder sykemeldingen fra?

Skrevet

Hehe, beklager, men må måtte jeg le litt :=)

Du har ikke akkurat ventet sååå lenge da....

Skrevet

Vente over en mnd på sykepenger når dem sier de skal overføre og alt er i orden hver gang jeg venter i 20 minutt på tlf, så overfører de aldri.

Jo, å vente på pengene sine i over en mnd er veldig lenge når alt er i orden, og man MÅ ha de pengene!

De er for august mnd..

Jeg har ringt fra slutten av august.

Det som er det værste er at det har skjedd så uttalige ganger med sånn drit fra dem, de lover og lover og INGENTING skjer.

arg..

Skrevet

Du får hate de som har skylden for ventetiden da. Politikerne.

Skrevet

Jeg har venta på sykepenger siden 20 juli jeg!! Så her går økonomien rett til H....., hvis jeg ikke får de pengene snart!!!! Det verste er at det i utgangspunktet er min arbeidsgivers feil, for de har ikke sendt inn de papirene de skulle, og 31 juli gikk kontraktene mine ut, så de brydde seg vel ikke om jeg fikk penger eller ikke, jeg var jo ikke deres problem lenger.........

Skrevet

Er det politikerne sine feil at det sitter noen fehuer på et kontor å tar tlf å sier "Ja, pengene skal bli overført idag" og aldri blir det?

Om de ikke har noen intensjoner om å føre over får dem for faen meg si det og ikke bare si ja for å få lagt på røret fortest mulig..

Skrevet

vell, nav betaler jo da etterskuddsvis, så du ville ikke fått noen betaling før i september uansett. men ifølge nav.no burde pengene dinne strengt tatt gått til utbetaling den 15 september. ta deg en tur ned dit da. :)

Skrevet

Har tatt turen ned også, nytter ikke. "Personen som sitter med din sak er i møte/opptatt" Kan jeg få snakke med noen andre da? "Nei, bare den personen". Så det er ingen andre jeg kan snakke med i det hele tatt. "Nei."

Dette skjedde i over en mnd før en gang ved en annen sak. Og etter flere tlf og oppmøte, så sa de at jeg kunne ringe neste dag. Da lovte de igjen at jeg fikk tak i henne. Jeg ringte og fikk beskjeden "Nei, saksbehandleren din sluttet idag tidlig hun" Okeeey... hvem er den nye da? ¨¨¨¨¨er din nye, men hu er opptatt ut uka med møter.

Nav er forferdelig til tider.. ikke rart de er i media og får trusler ofte.

Skrevet

hehe jeg måtte vente i halvannet år på en etterbetaling på 17000kr, alt var i orden, og de sa hele tiden at pengene skulle bli overført. Jeg fikk dem ikke før jeg truet med å gå videre med saken.....

Tålmodig jeg ja ;p

Skrevet

Ca 1 mnd saksbehandlingstid på sykepenger er vel ikke noe år rope så høyt for?

Skrevet

Kan det være at lege har glemt å fylle ut informasjon i forbindelse med aktivitetskravet? Dersom man sykemeldes utover 8 uker må legen skrive en utvidet legeerklæring. Dersom de glemmer dette stanses sykepengene automatisk. Et gammelt system fanger dessverre ikke opp slike mangler av seg selv, og det er dessverre veldig lett å overse dette lille punktet for de som går inn og titter i systemet. Så hvis du akkurat har passert 8 uker - sjekk med legen din om det er skrevet utvidet legeerklæring!

Skrevet

Skjønner at du blir irritert, men nå er vel en måneds etterskuddsbetaling vanlig?

Var en som sto frem på tv etter en nyretransplantasjon som ikke hadde fått utbetalt lønn på nesten 1 år, var på vei til personlig konkurs og hadde ikke overlevd var det ikke for venner og familie!

Og han forholdt seg både rolig og saklig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...