It's all about me Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Jupp. Trengte sko til to av ungen, så tenkte jeg da skulle teste Reima sine. Var der like etter åpning og det var vanvittig kaos og nesten slosskamp om varene. Hele to andre som tittet på sko, og et stativ fult av dresser som sto helt alene og ensomt, ha ha ha.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg sendte mannen for å kjøpe dress siden han jobber live ved OBS.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Var innom Obs etter jobb å kjøpte sko. Fant ut det kan være greit å prøve de til mini på 13 mnd. Må kanskje kjøpe enda et par i løpet av året, så da var det helt greit at de bare kosta 399kr
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Åååå.. nå savner jeg Obs på Vinterbro, og lurer på hvorfor jeg flytta :/ her jeg bor nå er det 20 mil til nærmeste obs ((
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Er det noen som får provisjon av Obs for å reklamere her inne eller? Jeg var faktisk der i dag, men kjøpte ikke Reima av noe slag...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Kjøpe votter og sko, men lot dressen vente. Var ikke noe kaos hos oss. Rikelig med alle størrelser igjen, men det endrer seg kanskje utover i uken.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Kjøpte to dresser. Kjøpte sko også, men er usikker på om det var noe bra tilbud. 500,- for de dyreste. Noen som vet hva de koster til vanlig og har prøvd dem?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 hehe, han jobber live? Men jeg og mannen var der vi, kjøpte en dress til hver av ungene, jenta fikk to par sko, og gutten ett par. Men han fikk ett par i en annen butikk også da. Jeg er spent på hvordan skoene (og dressene) er, men det er artig å prøve noe nytt.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 Nei,for langt å kjøre.Men jeg tar nok en tur innom Obs når jeg er i Ålesund på lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå