☆Lille my* Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Sitter å kjeder med med den evigvarende svangerskapskvalmen, og tenker litt på vogn til nestemann som jordmor tror blir jente:) Vi har en gutt fra før som brukte citycross fra emmaljunga, sportsdelen er blå, og bagen svart. Vogna kosta vel rundt 7000kr :/ Har dere kommet til å byttet den ut ettersom sportsdelen er blå?? Veldig fornøyd med vogna, så alternativet måtte ha blitt å selge den til halv pris og så kjøpe ny i annen farge. Men synes liksom det er litt drøyt pga "feil" farge! hehe.
Jenteflokken Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Hadde definitivt ikke byttet ut vogna, får være måte på jålerier også hehe Blått går jo helt fint til en jente og. Så lenge dere er fornøyde med vognen og den fungerer så syns jeg det er tull å bytte den inn kun pga. farge.
☆Lille my* Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2010 Er jo egentlig helt enig med deg, føler det blir å kaste penger ut av vinduet! Men det er litt gøy å høre hva derre ville gjort da=)
Old Mama Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Jeg hadde brukt den uansett farge jeg. Synes det er så mye hysteri rundt "jente-farger" og "gutte-farger" Det må da vel gå an å bruke en blå vogn til en jente!!
3 søte jenter♥ Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Jeg brukte blå Emmaljungavogn til begge mine jenter. Du kan jo bare supplere feks med en rød vognpose eller annet tilbehør i jentefarge. Jeg ville vertfall ikke byttet ut en god vogn....
Lemonia Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Jeg hadde ikke byttet vognen. Vi har også en vogn som er i guttefarger. Ikke så mye blått da, den er grå, litt mørkeblå og litt grønn og jeg liker den godt, så den blir brukt selv om nestemann skulle vise seg å være jente.
juliogjuleprinsesse Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Jeghdde sikket byttet den ut :S Og City Cross er så populære på finn, så du får nok igjen greit for den Men kunne fint hatt blå sportsvogn til jente altså, bare at jeg ville sikkert følt for å teste noe nytt :S Vurderer selv blå eller brun simo 124 til datteren min, om jeg bare får solgt simoen vi har
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Nei, jeg hadde ikke byttet ut den vogna. Jeg har brukt blå simo vogn til jenta mi. Har aldri tenkt på det at det er "feil" farge.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 Jeg hr ikke fått barnet eller vognene enda, vet heller ikke kjønnet før UL i morgen, men jeg har bestemt meg for marineblå vogn fra brio, helt enkelt fordi den er fin i fargen og ikke så lys at den blir upraktisk. sånt tenker jeg ikke er jente eller guttefarger når det gjelder en vogn. Har heller rosa klær, rangle til vognen osv..
☆Lille my* Skrevet 21. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2010 Gøy med så mange svar:) Må legge til at sportsdelen er babyblå, ikke sånn simo mørkeblå Denne : http://shopping.lycos.se/emmaljunga-city-cross/compare-prices/674-863969
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 21. september 2010 #12 Skrevet 21. september 2010 Nei hadde jeg en helt rosa vogn så ville jeg ha byttet om jeg fikk gutt. Men rød til gutt og blå til jente gjør ikke noe. Det er ingen som bryr seg om vognen uansett, er barnet de vil se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå