Teres Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hei! Andre som vurderer å stikke til Voss for å føde istedet for KK i Bergen?? Er ikke akkurat hyggelig å høre ståa på KK, med 4-6 mannsstue og barnefar som kastes ut og henvises til vanlig visittid..... Uff...... Noen med erfaring, synspunkter? Må man feks kontakte Voss på forhånd? Valgets kvaler, og straks er lille baby her.... Dumt at frykten for selve fødestedet skal ødelegge nå på slutten... På forhånd tusen takk for svar!
Babyønske �� Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Nå er det en stund igjen til fødsel for min del,men har allerede begynt å tenke på det. Hvis jeg går på overtid denne gangen og, blir det mest trolig Voss. Jeg liker ikke at KK venter så lenge som de gjør med å sette igang. Sist hadde jeg grunn til å bli satt i gang 8 dager over termin(ved annet sykehus) og det syns jeg var veldig greit, (hadde uansett ikke trengt å gå lenger enn 10 dager ved det sykehuset). Om ting starter av seg selv denne gangen, er det Storken som er aktuelt for meg, og der er det ikke så "ille" som ved vanlig føde/barsel har jeg hørt. Der får man enerom/familierom så langt det lar seg gjøre. Jeg vurderer også Jordmor hjem-tilbudet, da jeg uansett ikke har så mye igjen for å være på sykehuset noe særlig lenge. Sist kunne jeg være på sykehuset så lenge jeg ville, men jeg fikk ikke sove, så reiste hjem 4. dagen, da hadde jeg sovet tilsammen 10 timer på 5 døgn, og orket ikke mer.
kj-si Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 voss. er ikke i tvil. prøvd en fødsel på hvert sted. og denne siste blir på voss. absolutt best syns jeg!!
2 boys & now pink Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Holder meg til KK jeg. Født 2 barn på føden og er MEGET fornøyd. Far har aldri blitt kastet ut, jeg lå alene på firemannstue begge barsel oppholdene mine, men tror jeg vil raskere hjem til mine to små denne gangen... Liker ikke være borte fra dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå