Gå til innhold

Hva er det med menn og husarbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke la jeg søpla ved siden av skoene slik at når han da skulle dra på morgenen skulle ta med søpla men søpla sto ennå i gangen da jeg sto opp.

Så bestemte jeg meg for å sette skoene hans oppå papiravfallet. Skoene ble tatt på og papiravfallet sto igjen.

I går la jeg alt i en haug oppå penskoene hans for å se om det ville lyse en lampe men neida .....I kveld gjemmer jeg skoene hans. Skriver en lapp i gangen: Når du har gått ut med søpla finner du ved søppelkassen en konvolutt med ledetråd hvor jeg har gjemt skoene dine....

Have a nice day ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva det er med din mann, men min mann er veldig flink til både å ta ut søpla og annet generelt husarbeide.

Skrevet

Hehe:P

Ja at mannfolk kan være spå blinde. jeg setter søppel utenfor på trappa, ber mannen ta med seg søppel om det står noe søppel i trappa. Men han gjør det aldri. enten glemte han det fordi om jeg sa det for 2 sek siden eller så så han ikke at det sto noe der:P

Kan stjele ideen din og se om det funker:Phehe

Skrevet

Hehe.. Sånn kan FINT jeg gjøre også... Altså å ikke ta med søpla..

Setter posen ved døra (gjelder flere ting jeg skal ha med meg også), og så klarer jeg å glemme å ta det med når jeg går!

Skrevet

Hva er det med kvinner og husarbeid?

Kan de ikke bar si "kan du ta med deg søpla neste gang du går ut, jeg setter den i gangen"

Hilsen mannen.....

Ps: Hadde det ikke vært like greit å ta med søpla i samme slengen som du henger konvolutten med ledetråden på søppelkassa?

Her i huset trenger jeg iallfall bare si ting. Hadde jeg hintet slik hadde han oversett det med vilje for å se hvor langt det ville gå, men aller mest for å irritere meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...