Villa Perlesukker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Forrige uke la jeg søpla ved siden av skoene slik at når han da skulle dra på morgenen skulle ta med søpla men søpla sto ennå i gangen da jeg sto opp. Så bestemte jeg meg for å sette skoene hans oppå papiravfallet. Skoene ble tatt på og papiravfallet sto igjen. I går la jeg alt i en haug oppå penskoene hans for å se om det ville lyse en lampe men neida .....I kveld gjemmer jeg skoene hans. Skriver en lapp i gangen: Når du har gått ut med søpla finner du ved søppelkassen en konvolutt med ledetråd hvor jeg har gjemt skoene dine.... Have a nice day
Gemini77 Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Vet ikke hva det er med din mann, men min mann er veldig flink til både å ta ut søpla og annet generelt husarbeide.
Aini Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Hehe:P Ja at mannfolk kan være spå blinde. jeg setter søppel utenfor på trappa, ber mannen ta med seg søppel om det står noe søppel i trappa. Men han gjør det aldri. enten glemte han det fordi om jeg sa det for 2 sek siden eller så så han ikke at det sto noe der:P Kan stjele ideen din og se om det funker:Phehe
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Hehe.. Sånn kan FINT jeg gjøre også... Altså å ikke ta med søpla.. Setter posen ved døra (gjelder flere ting jeg skal ha med meg også), og så klarer jeg å glemme å ta det med når jeg går!
It's all about me Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Hva er det med kvinner og husarbeid? Kan de ikke bar si "kan du ta med deg søpla neste gang du går ut, jeg setter den i gangen" Hilsen mannen..... Ps: Hadde det ikke vært like greit å ta med søpla i samme slengen som du henger konvolutten med ledetråden på søppelkassa? Her i huset trenger jeg iallfall bare si ting. Hadde jeg hintet slik hadde han oversett det med vilje for å se hvor langt det ville gå, men aller mest for å irritere meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå