Gå til innhold

Grete Rode kurs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ned ca. 10 kilo. Noen som har gått på eller går på Grete Rode? Jeg er skeptisk til alle disse lavkarbo diettene, og ketolyse... Tror ikke det er bra for kroppen... Grete Rode bruker balansert kosthold, og sunne varianter, gjør hun ikke? Hvor mye koster det? FUngerer nettbaserte kurs bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått på kurs, men fulgt tankegangen hennes og brukt den gratis vektklubben hennes på nett. Altså veie maten og telle kcal, spise sunt, med jevne mellomrom osv. Føler jeg har lært utrolig mye av dette, selv uten kurs, så kan tenke meg at kurset vil være enda mer nyttig. I tillegg til å legge om kostholdet, bør du jo trene en del også. Jeg begynte med dette i overgangen juni/juli og har til nå gått ned 10,5 kg. Merker vektnedgangen går litt tregere nå som jeg nærmer meg målet mitt, men det kommer. Som deg er også jeg litt skeptisk til lavkarbo, dessuten ville jeg aldri klart å følge noe sånt. Er altfor glad i pasta, potet osv ;-) Lykke til da!

Skrevet

Oi, så bra!! Jeg er igang med treninga! Kan du skrive ned eks. på hva du spiser og når iløpet av en dag...?

Skrevet

Så bra du er i gang med treningen :-) Jeg tror treningen er minst like viktig som omleggingen av kostholdet.

Nå spiser jeg jo litt variert da, prøver i hvertfall. Og så har jeg en utskeielse på kvelden som gjør at jeg "holder ut" dagen uten snop ;-) Men i dag f.eks vil det se ca slik ut:

Frokost i 8.30-tiden (litt sen i dag): 2 Ryvita knekkebrød med leverpostei og rødbeter

Lunsj i 12-tiden: 1 (tynn) fullkorsskive med kokt egg + 1 stort eple

Middag i 16-tiden: Lasagne (hjemmelaget med masse grønnsaker, overraskende lite kcal i lasagne) og masse salat til

Kvelds i 19-tiden: Antagelig et ostesmørbrød laget av tynn brødskive og lettost + en gulrot

Kveldskos i 21.30-tiden: Skål med halvtinte skogsbær med litt vaniljesaus på (mmmm... ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...