Gå til innhold

Vnterdress igjen.....hva skal jeg velge av....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reima, Troll, Molo, Polarn eller Miniature...hva skal jeg velge??? Tips??...

min gutt er 2 år, og lang og tynn....

var fornøyd med troll og reima i fjor...men allikevel usikker.

vil ha en som er fin og bra:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Det er en fantastisk jungel, denne vinterdressjungelen! Har vært inni den selv ganske lenge nå, men idag har jeg kommet ut med en Reimadress jeg kjøpte på tilbud på Obs!;) Første året eldstemann var i bhg hadde han Reflexdress med uttakbart ullfôr som vi var veldig fornøyde med. I fjor hadde han Mikkelinedress, også den med uttakbart fôr, som vi også har vært fornøyde med. I år var planen å kjøpe Reflex sin vinterdress igjen, men sist jeg var i butikken hadde de ikke fått den inn, og når Obs! nå hadde tilbud på Reimadress bestemte jeg meg for at i år prøver vi den:) Hehe... Så det er min vei gjennom jungelen og de erfaringene vi har hatt med tidligere dresser:) Spent på om Reima sin dress svarer til forventningene nå;) Lykke til med valget!!

Skrevet

Hei, og takk for svar:-) Ja, ikke sant...alt for mange å velge mellom!! Tilbud er bra:-) enn så lenge får han etterhvert klare seg med sin høst/vårdress fra Reima....mens mor funderer på vinterdressen! Heller litt mot Troll akkurat nå...men får fundere litt videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...