Gå til innhold

Noen som vil se på bloggen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt ny på blogging, og kunne trenge noen tips :)

Bloggen kommer til å handle mest om mat, og noe om hverdagsliv.

Synes ikke "overskriften" passer så godt, så den har jeg tenkt å endre med tiden (må bare få laget en ny). Ellers lurer jeg på om det ser for rotete ut med alt det dillet på sidene av innleggene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var kanskje litt rotete, men det var jo ikke uoversiktelig :) Du kan jo prøve deg frem med forskjellige layouts :)

Skrevet

Ja, den kommer til å bli lest:) Så ut som noen herlige oppskrifter der! Kanskje prøve noen av de:)

Skrevet

Tusen takk :)

Får prøve meg litt frem, ja. Kanskje jeg skal legge alt på høyre eller venstre side i stedet for å bruke begge sidene. Eller muligens under?

Skrevet

Syntes det var en fin blogg jeg. Fristende bilder av deilige matretter:-) Kanskje få inn litt mer farge og liv i layouten... Ellers ville jeg absolutt jobbet frem et nytt navn;-)

Skrevet

Koslig blogg men enig i at layoten er litt kjedelig- Jeg måtte jobbe litt med meg selv for å gidde å lese videre.

Skrevet

Tusen takk :)

Navn er kjempevanskelig! Noen forslag?

Skrevet

Flotte bilder, fristende matretter! Denne kommer jeg til å følge med på:)

Skrevet

Takk for hyggelige tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk. Skal prøve å gjøre layouten mer spennende. Begynte å endre noe, men den ble gjerne bare enda kjedeligere :)

Nå har minsten våknet, så jeg får gå og være mamma. Prosjekt bloggoppfriskning får vente til barna er i selg i kveld :)

Skrevet

Litt kjedelig fremstilt, men veldig bra bilder og spennende oppskrifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...