Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hjelp! Det er fire år siden jeg fødte, og har begynt å lekke nå((( Har ikke vært god på å knipe i det siste, det skal jeg innrømme. I tillegg har jeg lagt på meg litt (er fortsatt slank), også må jeg tisse hele tiden. Har begynt de to siste ukene. Hva er dette, hva skjer? Er jeg.....inkontinent? Buhu, trøstende ord og tips, takk!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Kan det være at du har urinverisinfeksjon?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Hmmm, jeg har tenkt tanken selv. Men, det gjør ikke vondt da..... Lekker man ved urinveisinfeksjon? Har bare hatt det før jeg fikk barn og da lakk jeg ikke. Riktignok har jeg holdt meg en del i det siste, altså utsatt å gå på do, kan det ha noe md saken å gjøre? (Veldig idiotisk ja...) Takk for svar, vil nødig være inkontinent:(((((
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Dytter på mitt kjedelige og noe gufne innlegg;/
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Gå til legen!! Det er et sykdomstegn når man ikke klarer å holde på urinen (med mindre man er maraknt eldrende eller andre tilstander som kan føre til svekket musklatur uten sykdomsårsak) Urinveisinfeksjon kan man ha uten å ha vondt. Noe farlig, kan jeg ikke tenke meg at det er, og dette er nok ikke noe problem å få orden på! Gå til doktoren du! Dette er nok mere vanlig enn du er klar over.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Jeg har hatt perioder hvor jeg plutselig lekker. Og hver eneste gang har det vist seg at jeg har urinveisinfeksjon. Jeg har ofte UVI, og som regel merker jeg det med en gang, men disse gangene har eneste "symptomet" vært lekking. Så kontakt legen og hør om du i det minste kan levere en urinprøve. Ene gangen gikk til nyrebekkenbetennelse på meg før jeg forstod hva det var. Og det er ikke behagelig!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Takk for svar:)! Bestiller time hos legen i morgen den dag! (Synes bare det er litt flaut, men det får jeg vel bare bite i meg.) Hilsen inkontinente HI;/
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 13.05 her. Skjønner deg godt. Det er ikke mye moro, men jeg trøster meg med at leger har vært borti mye verre. Lykke til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå