Sesilia Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 I dag er det 2 dager til termin, og symptomene begynner å komme: hodeverk, kløe i halsen, lett hoste, snufsing... Noen gode tips for at forkjølelsen skal gå fort over igjen?
En til! Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Fikk dette tipset av en lege en gang: Del en sitron i to, og skvis ut all saften i et middels stort glass vann, bland i vannet. Gurgle sitronvannet (slik man gjør ved tannpuss) så lenge du klarer, 3-4 ganger daglig. Tar knekken på bakterier i munn, øvredel av hals, svelg og til dels nesen, visstnok. PS - ikke puss tenner rett etterpå, da sliter man på emaljen... Et annet tips er å spise masse frukt og grønt, gjerne smoothies etc. Og drikk vann!
Sesilia Skrevet 21. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2010 Tusen takk! Har nå prøvd sitron-trikset, og er veldig spent på å se om det hjelper... Krysser fingrene for det!
3 søte jenter♥ Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 C-vitamin. Skjær en hvitløk i biter og svelg de med vann. Fisj, men det hjelper!
Sesilia Skrevet 22. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2010 Hørtes deilig ut for resten av familien, hehe Kanskje det hjelper litt på ånden at man ikke tygger hvitløken? Har kjøpt blåbærkapsler som skal være fulle av antioksidanter og cvitamin, håper det tar knekken... Ellers så lurer jeg på om sitrontrikset kan ha virka, kjenner meg litt bedre (og det er bra, for i dag er det termin!
gravidus Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Kanskje du kommer til å føde veldig snart, jeg fikk influensa lignende symtomer rett før fødselen startet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå