~ spiren ~ Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Sønnen min på snart 14 mnd nekter å drikke vanlig melk. Prøver jeg, så er det full mat- og drikkenekt i noen timer etterpå. Men Biola drikker han. Får en kopp når han står opp om morgenen før frokost, og en kopp før lunsj. Hvor mye er greit at de drikker i løpet av en dag?
lille sprelle Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Så lenge det går greit med magen, så er det vel ikke noe problem. Vi bruker 1 sånn liten til frokost og av og til til lunsj.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Sønnen min hadde dilla på det her en periode og drakk sikkert oppmot en liter om dagen. Men han spiser nesten ingenting, så det var enten det eller vann.... og vann legger han ikke på seg av.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Jeg tenker at den med tilsatt sukker trenger de ikke drikke for mye av... Men den uten tilsatt sukker er jo fin:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Ikke til barn under 3 år Vitenskapskomitéen i Mattilsynet har anbefalt at produkter tilsatt LGG ikke bør brukes til syke og/eller friske sped- og småbarn før de er ett år gamle og at produkter tilsatt LGG kun bør brukes i begrensede mengder (en porsjon daglig) fra ett års alder. For større barn og voksne er det ingen øvre grense for daglig mengde av LGG-produkter, men det oppnås ingen ytterligere helseeffekt av å bruke mer enn en porsjon om dagen. http://www.melk.no/artikkel.aspx?mnu1id=9700&mnu2id=9718&mnu3id=9726&artid=17275
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Min på 3.5 år får en kopp morgen og en kopp kveld.. Her i huset drikker vi kun Biola alle sammen.. Melk drikkes når vi har pannekaker..
Babyønske �� Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Gutten min er plaget med hard mage, og får Biola av den grunn(fikk anbefalt på helsestasjon når han var 8 mnd). Han får den med blåbær eller aprikos, og drikker 1 1/2-2 dl pr dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå