Gå til innhold

Type stellebord har du valgt?


Pudding06&Spirepire

Anbefalte innlegg

Vi har ikke kjøpt inn stellekommode/bord ennå, 7 uker til termin...

Hva anbefaler du?

 

Vanlig kommode med stellematte på toppen?

Stellekommode på hjul med badekar oppi??

 

Klarer ikke bestemme meg...

 

Hvor lenge brukes badekaret oppi kommoden??

 

 

På forhånd takk for inspill :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har heller ikke kjøpt stellekommode enda....foreløpig så har vi kjøpt en vanlig kommode som vi tenkte å ha stellematte oppå...

Men jeg synes de kommodene med badekar er så fin,men jeg driv å ser for meg at det er vanskelig å løfte babyen opp fra badekaret,ned med stelledelen babyen oppå¨med hånklet osv osv...kan hende det er jeg som overdriver men....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fik låne et slikt stellebord til førstemann, men vi leverte det tilbake etter tre uker!

Når man bader babyen blir du stående i en helt feil vinkel i ryggen! AUUU! (og ingen av oss er spesielt høye) vi kjøpte en vanlig balje på Ikea og satt på gulvet i stedet, og hadde stellematta oppå en vanlig kommode!

Her vi bor nå har vi stort vaskerom, hvor vi har stellematte på benken og kommer nok til å sette badebalja enten på badegulvet eller oppå benken på vaskerommet!

Det enkle er faktisk ofte det beste (det er min mening da)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde badekar i huset med forjeman og kjøpte ett stellebord tilpasset dette med balje under. Denne gangen har vi ikke badekar men dusj, så vi har valgt Ikea sin Leksvik kommode med stellebordtopp, som kan brukes som vanlig kommode etterpå. Har kjøpt seng i samme serie og knagghylle =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt stellekommode på hjul med badebalje oppi og stellematte på toppen. Hadde det med førstemann også og fungerte fint for oss.

Greit å ha baljen oppi så sparer man litt plass på å ikke ha en løs balje stående i tillegg. (Vi har ikke så stort bad)

Er det kronglete å bade baby i baljen stående i kommoden, kan man jo også bare ta den ut og sette den en annen plass når man bader.

 

Kjøpte en solid en i massivt tre, så den blir en fin vanlig kommode senere også, når man ikke trenger stellebord lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt en helt vanlig kommode på Skeidar, og lagt ei stellematte oppå. Jeg ser ikke det store behovet for å ha badekar, pluss at jeg ville kjøpe noe som kan brukes til noe fornuftig seinere, og som ikke bare må stues vekk :)

 

Balja kommer vi til å ha stående på vaskerommet eller oppi badekaret, så den tar ikke noe ekstra plass i så måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha stellebord :) Det ble nesten ikke brukt med jentene, så vi har kjøpt 2 tykke stelleunderlag istedet som vi har på de to badene :)

 

Sist hadde vi ett fra Ikea som kunne slåes opp klaffen på og 3 skuffer under, det var solid og praktisk. (Så lenge man bruker det..hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stellebord fra Babydan. Veldig fint, praktisk, og kan brukes til kommode, når man ikke lenger trenger stellebord. (Bading gjør vi i badebalje, med stativ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Jeg har heller ikke kjøpt stellebord enda, menharbestemt meg for det billige stellebordet på ikea til 198..

 

Jobber til vanlig i barnehage å det er sååå tungvindt synest jeg når man må stelle barnet fra siden slik det er på de fleste flotte stellekommodene så er rå lekre...

jeg er også ganske lav å det blir ofte for høyt på disse kommodene.

 

derfor har jeg kjøpt en fin kommode til tøy og utstyr så har jeg stellebordet utenom med en løs balje :) alt for den nette sum av 250 kr på ikea. kommoden har jeg gitt 1000 kr for men det er jo en vanlig trekommode med masse skuffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt et på hjul. Det er veldig lett og har to stoff-hyller under i tillegg til badekar. Virker enkelt å trekke med seg bort til vasken og for å evt endre på vinkelen man steller fra. Det ligner litt på "Basson" sitt, bare en rimeligere utgave.

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt stellekommode på hjul med badebalje oppi og stellematte på toppen. Syns det virker ganske så praktisk, men er førstegangs, så vi får se om det stemmer eller ikke. Har et bord ved siden av til ting man må ha for hånden.

 

Vi kjøpte vårt for 500,- på finn.no, men det ser helt nytt ut! Ser på butikkene og nettet at for samme greia tar de rundt 3000,- så er ganske fornøyd med prisen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist hadde vi stellebord til sette oppå badekar, med balje under.

Nå har vi et knøttlite bad i gammelt hus med stellematte oppå vaskemaskina. Heldigvis har vi pauseknapp på maskina ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...