Gå til innhold

Hvordan i h.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. skal jeg klare å kutte ut sjokolade og andre fristelser.. før hver helg tenker jeg at jeg ikke skal kjøpe noe... men det samme skjer hver helg.. jeg bare MÅ ha LITT kos.. kan ikke forestille meg helgen uten noe kos... meg jeg går jo absolutt ikke ned i vekt når jeg koser meg i helgen... er flink i ukedagene, trenger og spiser sunt, men ødelegger alt hver helg. Noen som har vært sånn som har noen gode råd... har liksom selvdisiplin lik NULL.... hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ønsker du ikke vektreduksjonen nok?

Var "alene" om å slanke meg med en veldig godteriglad mann i hus. Jeg kjøpte mitt eget "godt" som jeg spiste. Ikke noe av hans greier i det hele tatt.

Eks - litt popcorn, litt gummigodt e.l.

Knaske gulrøtter som en gal!

Lykke til!

Skrevet

Ja det er litt av problemet her også.. hadde det bare vært meg.. men min samboer er av den kosete typen.. det er kos fredag, lørdag og søndag.. og da flyter jo det over på meg også... :-(

Ja popcorn og gummigodt er jo ikke det værste... bedre enn ingenting.

Takk for tips!

Jeg vil jo virkelig slanke meg, og har klart det før.. men nå er søthungeren så ekstrem at jeg bare ikke klarer å styre meg.. hodet sier nei, hånden min bare strekker seg ut å henter sjokoladen og putter den i munnen min.... ARGH. Er så lei av dette.. tenker på det hele tiden.

Skrevet

du bør ta et oppgjør med samboeren din! Han bør absolutt ikke sitte å stappe i seg godis hvis du prøver å la være. Det er verre å klare å slutte når det finnes i huset og det er andre som sitter å stapper i seg.

Her kutta samboeren min ut når jeg begynte på slanker'n for to uker siden!

Finn noe du kan kose deg ubegrenset med, frukt for eksempel. Man skal ikke spise altfor mye av det heller pga fruktsukker, men det er definitivt bedre enn sjokolade, potetgull osv.

Ta det opp med legen din! det finnes tabletter som kan dempe søtsuget. Krom fås på apoteket:)

Lykke til!:) Dette klarer du! :D

Skrevet

Takk for at du har trua på meg.. jeg har begynt å miste trua selv.. har prøvd ett år nå... argh.... Jeg vil jeg vil... Nå må det bare skjerpings til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...