Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hva syntes dere? Vi sitter igjen med tre navn vi liker men klarer ikke å bestemme oss..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Gard eller Aksel. Liam går bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Aksel er det eneste av de navnene jeg greier å svelge.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Aksel. Liker best norske navn. Og så heter min egen det:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #9 Skrevet 20. september 2010 1. Aksel (pent) 2. Gard (såvidt akseptabelt) Siste plass: Liam (grusomt på en norsk unge, gå da heller for William)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #12 Skrevet 20. september 2010 Aksel. Iallefall ikke Liam, det er gørrstygt! Det er ikke pent i engelskspråklige land engang.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #14 Skrevet 20. september 2010 Vel. Liam og Aksel er jo etter hvert veldig mye brukt så jeg ville nok gått for Gard. Syntes ikke det var noe pent sånn umiddelbart men det voks fort på meg. Stødig, flott og ikke oppbrukt
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #17 Skrevet 20. september 2010 Dette var ikke pent... Har du ikke noen fine navn, eller er alle de brukandes navnene opptatt?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #20 Skrevet 20. september 2010 Liam er penest,men det kommer til å bli et veldig populært navn...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #21 Skrevet 20. september 2010 Veldig mange som heter Aksel ,så da kommer han nok til å bli en av flere i bhg med det navnet Syns Liam er fint jeg
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #22 Skrevet 20. september 2010 Aldri i livet om Liam kommer til å bli et veldig populært navn!! Mulig det blir det nye "Kevin", men noen positive assosiasjoner kommer det ikke til å få.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #23 Skrevet 20. september 2010 vi skal ha Liam el Gard.. bryr meg ikke om at folk syns det er stygt el ubrukelig navn.. vi selv syns det er fine navn, og det er viktigst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå