Gå til innhold

Gard ,Aksel eller Liam?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere? Vi sitter igjen med tre navn vi liker men klarer ikke å bestemme oss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gard eller Aksel. Liam går bare ikke.

Skrevet

Aksel er det eneste av de navnene jeg greier å svelge.

Skrevet

Aksel. Liker best norske navn. Og så heter min egen det:)

Skrevet

1. Aksel (pent)

2. Gard (såvidt akseptabelt)

Siste plass: Liam (grusomt på en norsk unge, gå da heller for William)

Skrevet

Aksel.

 

Iallefall ikke Liam, det er gørrstygt! Det er ikke pent i engelskspråklige land engang.

Skrevet

Vel. Liam og Aksel er jo etter hvert veldig mye brukt så jeg ville nok gått for Gard. Syntes ikke det var noe pent sånn umiddelbart men det voks fort på meg. Stødig, flott og ikke oppbrukt

Skrevet

Dette var ikke pent... Har du ikke noen fine navn, eller er alle de brukandes navnene opptatt?

Skrevet

Liam er penest,men det kommer til å bli et veldig populært navn...

Skrevet

Veldig mange som heter Aksel ,så da kommer han nok til å bli en av flere i bhg med det navnet :(

 

Syns Liam er fint jeg :)

Skrevet

Aldri i livet om Liam kommer til å bli et veldig populært navn!! Mulig det blir det nye "Kevin", men noen positive assosiasjoner kommer det ikke til å få.

Skrevet

vi skal ha Liam el Gard.. bryr meg ikke om at folk syns det er stygt el ubrukelig navn.. vi selv syns det er fine navn, og det er viktigst.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...