Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 For ett aar siden lovte jeg meg selv "aldri mer barn!". Var totalt utslitt av nattevaak og masse annet som paagikk. Men naa har jeg kanskje blitt gal, og oensket om aa sette enda et barn til verden, bare vokser og vokser i meg! Nummer én fikk jeg i veldig ung alder. Nummer to fikk jeg i voksen alder. Er enda fruktbar i sikkert 10-15 aar til, men foeler vel at jeg ikke vil ha saa stort mellomrom mellom to og tre, som jeg har mellom en og to Hvis jeg skal ha enda en, maa jeg sette i gang snart. Men hjelpes det er skremmende... Tenker paa alt ansvaret det innebaerer med tre barn... Naa er den minste to aar. Trassalderen har kommet, og vi driver og oever paa bleieslutt. Det er fullt kjoer dagen lang, da h*n er VELDIG aktiv! Ikke hyperaktiv, men AKTIV Saa... Hvordan blir det aa gaa gravid igjen med en aktiv krabat som krever mye oppmerksomhet? Og hva med naar barnet er nyfoedt? Ogsaa enda et spm til andre der ute! Hvor gamle er de egentlig naar de slutter aa springe rundt aa gjoere alt de ikke har lov til?? Tenker ogsaa da dette med aa dra alt ut av skuffer og skap, etc... Tror nemlig ikke jeg makter aa fly rundt med et spedbarn i puppen, og en 3 aaring som "bare" gjoer ugagn Ja, kanskje rekker h*n aa bli 4... Hvem vet! Jeg husker nemlig ikke naar den eldste ble litt roligere, da det er en del aar siden Setter stort pris paa om dere vil dele litt erfaringer, eller raad med meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå